Bent u bedreven in leadgeneratie voor b2b?

De kans is groot dat het antwoord hierop nee is. Veel ondernemers lopen tegen het feit aan dat het genereren van leads bij andere bedrijven en organisaties moeilijker is dan gedacht. Vooral de koude acquisitie is een vak apart en daarom is wordt hiervoor vaak gekozen om een accountmanager op te zetten. Men vergeet echter dat accountmanagers, zoals hun titel al doet vermoeden, accounts managen. Het ontbreekt daarbij vaak aan tijd om echte leadgeneratie voor b2b te bedrijven en dat is een gemiste kans. U loopt hierdoor opdrachten en daarmee ook omzet mis. Waarom zou u de leadgeneratie voor b2b niet uitbesteden? Er zijn immers mensen die zich hierin hebben gespecialiseerd en die hun vak hebben gemaakt van het benaderen van nieuwe klanten voor andere bedrijven en interesse te wekken in producten en diensten die kunnen worden aangeboden. saleshelden is een organisatie die zich erop heeft toegespitst om leadgeneratie voor b2b aan te bieden. Zij zetten zich ook graag in voor u. Hoe? Lees snel verder.

Hoe saleshelden leadgeneratie voor b2b voor u kan organiseren.

Het onderhouden van warme relaties is iets waar uw accountmanagers goed in zijn. Het is daarom belangrijk dat zij hier hun tijd in kunnen steken en dat deze kostbare tijd niet op gaat aan het benaderen van eventuele nieuwe leads, waarvan u niet zeker weet of hier potentie in zit. saleshelden heeft alle expertise in huis om dit voor u te verzorgen.

  • Ze benaderen potentiële klanten en opdrachtgevers
  • Ze brengen uw producten en diensten onder de aandacht
  • De interesse wordt gewekt en dan is het aan u

Het is dus niet zo dat de talenten van saleshelden worden ingezet om het werk van uw accountmanagers uit handen te nemen. De kracht van deze organisatie bij leadgeneratie voor b2b is dat er selectief potentiële klanten worden benaderd binnen uw doelgroep. De latente behoefte naar uw producten of diensten worden getoetst en aangesproken, waarna de interesse bij deze lead wordt gewekt. Is de interesse toch niet aanwezig? Dan wordt overgegaan naar een volgende lead, totdat tijdens de leadgeneratie voor b2b de interesse wel nadrukkelijk aanwezig is. Hiermee wordt een kwalitatief hoogwaardige lead gegenereerd, die vervolgens aan u wordt aangeboden, zodat uw eigen accountmanagers het werk verder op zich kunnen nemen. Het voordeel is, dat bij deze manier van leadgeneratie voor b2b de potentiële klant al bekend is met uw producten en diensten en dat de interesse reeds gewekt is. Dit is een efficiënte en effectieve manier, waarop uw accountmanagers een veel grotere kans maken om deze lead ook daadwerkelijk te verzilveren en om te vormen tot een klant. Zo wordt uw kostbare tijd besteed aan klanten die van waarde zijn voor uw organisatie en hiermee breidt u uw klantenbestand uit, heeft u meer verkoop en daarmee meer omzet.

Leadgeneratie verdient zichzelf terug

Hett inschakelen van leadgeneratie voor b2b levert u altijd meerdere leads op. Dit zijn potentiële klanten of opdrachtgevers waar u wellicht zonder de inzet voor de leadgeneratie voor b2b niet aan toe was gekomen. U investeert dus in meer omzet en  het creëren van meer kansen om duurzame relaties op te bouwen. Dit is een investering die zich eenvoudig terugverdient, wat het zeer interessant maakt voor elke organisatie, zowel groot als klein. Bent u geïnteresseerd in het inzetten van de dienstverlening van saleshelden? Ontdek dan de leadgeneratie voor b2b en andere diensten die deze organisatie aanbiedt op saleshelden.nl. Plan ook via deze website een afspraak in om te ervaren hoe u meer leads kunt genereren voor uw organisatie.